1. syyskuuta 2013

Syvällä

Minullakin on salaisuuksia.
Salailen haluani pettää, sitä että petän jo ajatuksen tasolla.
Salailen niitä miehiä joiden kanssa mailittelen tai tekstailen.
Salailen haluani lähteä erään kaverini luokse ryyppäämään.

Salailen sitä, että pelkään että joku teki minulle jotakin kun olin lapsi. Jotakin seksuaalista, jotakin väärää. Tekikö? Osaako kukaan sanoa? Tuskinpa. Jos kysyn äidiltä, ei suostu kertomaan. Jos kysyn isältäni, ei halua puhua asiasta. Osaisikohan veljeni sanoa jotakin? En uskalla kysyä.

Pakkomielteeni insestiä ja pedofiliaa kohtaan... en osaa sanoin kuvailla. Mitä vittua päässäni on vialla? Seksuaalisuuteni tuntuu olevan muutenkin kieroutunut.

Haluan olla naimisissa naisen kanssa, esittää kaikille että olen hyvä mies. Ja sitten salaa harrastaa seksiä miesten kanssa.

Mikä vittu on saanut pääni näin sekaisin?

Ja koska salailen ja olen tuhottoman introvertti, en koskaan tule varmaankaan kertomaan tästä psykologille, lääkärille tai kellekään. Kunnes palan loppuun, otan lääkkeitä, viinaa ja soitan ambulanssin itselleni koska pelkään kuolemaa.

Olen syvältä niin hajalla, että kaiken korjaamiseen menee aikaa. Tuhoan itseäni koko ajan lisää, joten tuhot ovat melkoiset, kun joku joskus pääni sisälle pääsee.

Paniikkikohtauksia, masennusta, maniaa, syömishäiriö, ruumiinkuvan häiriö, pakkomielteitä, seksuaalisuus päin vittuja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti